Monday 28 March 2011

Sedia Membantu Anda

SAYA sedia membantu anda, kenapa saya katakan begitu? kerana saya sendiri pernah mengalami dan menghadapi masalah yang anda hadapi.
Apa masalah utamanya adalah, jahilnya kita tentang diet pemakanan kita, apa yang boleh dimakan dan apa yang tidak. Secara moralnya, selagi makanan itu berstatus halal, maka kita tidak boleh menggelak dari menyentuh dan merasanya. Cuma kita tidak pernah mengambil kisah tentang kandungan kalori bagi setiap makanan yang kita suapkan ke dalam perut kita. Berapa keperluan kalori harian kita tidak pernah kita hiraukan. Berapa banyak kalori yang kita bakar semula dengan aktiviti harian kita tidak langsung kita ambil tahu. Pernahkah sesiapa yang bercerita mengenainya kepada kita, atau kita sendiri yang tidak pernah ambil peduli.
Saya akan membimbing anda dari segi displin pemakanan, pengambilan kalori yang betul setiap hari sehingga anda mencapai target berat unggul yang anda impikan. Jika saya dan orang lain boleh kenapa tidak juga anda.
Mendapat bimbingan daripada orang yang betul adalah amat penting kerana ianya akan memberi kesan kepada wang ringgit dan masa yang anda telah keluarkan. 
SMS SEGERA 019 3483526 @ JADI RAKAN FACEBOOK SAYA 



gambar ini sekadar contoh sahaja.

No comments:

Post a Comment